tirsdag 2. august 2011

Nelson Bay

Heihei!

Nå har jeg vært i Australia i litt over to uker. Det føles ut som om jeg har vært her mye lenger, i positiv forstand. På fredag bakte jeg 300 pepperkaker. For å si det sånn, det var første, men også siste gang at jeg har bakt så mange. Grunnen til at jeg bakte så mange, var siden Rotaryklubben min hadde en fundraiser på søndag - "Christmas in July". Dette var for å sammle inn penger til å bygge skoler, sette opp vanntanker osv. i PNG.


På lørdag dro vi til Nelson Bay. Dette ble arrangert av Nelson Bay Rotary, og var ment for å vise de fire fra PNG litt mer av Australia, og heldige meg fikk bli med. Turen startet på Gang Gang utsiktspunkt, fortsatte til en strand, der Jackson bestemte seg for å bade. Selv kjente jeg bare på vannet, og til tross for at alle mente at det var kjempekaldt, tror jeg det var varmere enn i Norge. Så tok vi en ferge fra Nelson Bay ti Tea Gardens. Det var visst 95% sjanse for å se delfiner på turen over, men vi så desverre ingen. Det var likevel utrolig flott, og derfor kommer jeg til å vise noen bilder. Det var rett og slett herlig!


  


 

Skolen min har for tiden "Education week" og i den anledning spilte jeg (sammen med to andre) en liten konsert på et stort kjøpesenter her. Det var jo veldig gøy å få spille bass igjen, men da merket jeg også hvor mye jeg egentlig savner dere i Norge!

Siden jeg vet at du, Courtney, leser denne bloggen, må jeg nesten takke deg for de utrolig gode kjeksene du bakte til meg i sist uke, og for at dere har tatt meg så godt imot! :D

- Beccy

1 kommentar:

  1. Hey! this is my name! hahaha, that is no worries at all becky :) i'm glad you liked them! And your the lovliest chicky so thank you! for coming to Australia!!! :)

    SvarSlett