søndag 24. juli 2011

Welcome BBQ

Heihei der ute!

Det er rett og slett forferdelig det som skjedde i Oslo, spesielt det på Utøya! Hvordan kan man være så grusom? Til tross for at tankene mine er med dere i Norge, etter to så forferdelige hendelser, og at jeg stadig sjekker pcn for nye oppdateringer på hva som foregår, hadde jeg egentlig en veldig fin dag i dag.

I dag ble det holdt "Welcome BBQ" for meg og de fire fra PNG - jeg tror det var rundt 5o gjester. Vi stilte med grillmat, og alle gjestene hadde med enten salat eller en dessert. Selv bakte jeg skolebrød, noe gjestene likte veldig godt, så jeg har fått i oppdrag om å lage de til flere anledninger.

Resultatet


Jeg har også fått høre at jeg har kommet til Australia i den perfekte uka. Min første uke her har nemlig vist seg å være den kaldeste uka på denne tiden siden 1950! Det er ganske  fascinerende å se at alle Aussie'ne har på seg en tynn jakke, og har det ganske greit, og de to (Jeg og Will fra Sverige) fra kalde Norden, frysen som bare det! Men det begynner å bli varmere - finally! I dag hadde vi hele 16  grader, og solskinn i noen timer, selv om det akkurat nå begynte å regne igjen... (Det høres kanskje ikke kaldt ut, men det er faktisk det!)

Jeg sender varme tanker fra Australia til alle dere pårørte i Norge, og selv om jeg ikke er til stede, er jeg med dere i tankene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar