mandag 12. september 2011

Hadebra fritid!

Nå har det seg slik at min tid som førsteklassing er kommet til ende, nesten. I de to neste ukene har vi eksamen i alle fag. Jeg hadde håpet på at jeg skulle få en litt tilpasset prøve med tanke på at jeg bare har vært her en liten stund, og rett og slett ikke aner noe om f. eks "Australian biota and fauna", men neida. Så snakket jeg med skolen i Norge, og det viste seg at jeg må bestå alle eksamener for å få året godkjent, så dermed: hadebra fritid, hadebra!

En kort oppsummering av helgen:

På fredag var jeg og noen andre utvekslingsstudenter hos Anna. Vi hadde en super kveld, som endte med at vi ble jaget i seng kl tre. Senere på lørdag startet vi å sortere hundrevis av babyklær. Vi brukte rundt fire timer! Nå er klærne pakket i kasser, og de venter bare på å bli puttet i 150 bagger som så skal bli sendt til PNG. Nå er det også bekreftet, JEG FÅR REISE :D Gleder meg utrolig mye!



På Søndag dro vi på frokost til Newcastle. Søt kafé og god fruktsalat med yoghurt, nam. Videre dro vi på en bryllupsmesse, siden vertsfaren min eier en stor blomsterdekorasjons kjede. Dessverre var det ikke lov til å ta bilder. De hadde rett og slett fantastiske kaker, kjoler +++++ der! På kvelden så vi filmen "Red Dog". Jeg vet ikke om den går i Norge, men om den gjør det: SE DEN! Først lo vi oss i hjel, og i neste øyeblikk gråt hele familien. En utrolig film basert på en sann historie.

Nå er det tilbake til flere hundre sider med biologi, kjemi, matte, engelsk og food tec......

- Beccy

1 kommentar:

  1. You c'n do it mate! Hva er over 1000 sider kemi, biologi, matte og food tec når man vet at man skal dra til Papua om ikke så lenge;) Der blir sikkert koselig å se de fire PNG vennene dine igjen.

    Kan du kjøpe Red Dog DVDn til meg? Se, hva jeg fant på nettet: http://www.youtube.com/watch?v=6Su66nlzKC0

    SvarSlett